.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده دو طبقه غرب مازندران امسال اجرايي مي‌شود

سرپرست وزارت راه و ترابري گفت: تا پايان شش ماه نخست سال جاري جاده دو طبقه نور تا رامسر اجرايي و عملياتي مي‌شود. 

علي نيكزاد در جلسه شوراي مسكن استان مازندران كه در بندر نوشهر برگزار شد، افزود: احداث اين جاده كه به طول 120 كيلومتر است و در طبقه پايين راه آهن دو بانده و در بالا سه باند آسفالته را شامل مي‌شود نيازمند 2 هزار و 600 ميليارد تومان است.
وي همچنين با بررسي مصوبات شوراي مسكن مازندران در سال 89 به صورت بند به بند از اجرايي شدن راه دسترسي سينواچشمه تا پايان خرداد ماه، كمربندي نوشهر و چالوس تا پايان مردادماه، احداث آسفالت تمام روستاهاي بالاي 50 خانوار در مازندران تا پايان سال 90، بزرگراه تنكابن به رامسر تا پايان مردادماه خبر داد.
وزير مسكن و راه ترابري درباره راه دسترسي بندر نوشهر نيز يادآور شد: براي آزادسازي 850 متر از باغ اكولوژي نامه‌نگاري‌هاي نهايي با وزارت جهاد كشاورزي صورت مي‌گيرد و به صورتي اين بخش آزاد‌سازي ميشود.
وي همچنين با اشاره به اعتبار 4 ميليارد توماني براي تكميل پل تقاطع چالوس بيان داشت: با اختصاص اين اعتبارات پل تا نيمه مردادماه جاري مورد بهره برداري قرار ميگيرد.
وزير مسكن و شهرسازي همچنين از افتتاح بيمارستان فوق تخصصي چالوس تا پايان سال 90 خبر داد و خاطرنشان كرد: بعد از تكميل اين بيمارستان براي تجهيز در اختيار دانشگاه علوم پزشكي قرار مي‌گيرد.
وي همچنين به وضعيت خوب مسكن مهر در مازندران اشاره كرد و گفت: با همكاري بانك‌هاي عامل رونق ساخت و ساز را در استان مازندران شاهد هستيم.
نيكزاد بيان داشت: بهره مندي تمامي متقاضيان مسكن روستايي و شهرهاي بالاي 25 هزار نفر از وام 10 ميليون توماني با سفته زنجيره‌اي مشكل افراد را در دريافت وام كاهش داده است و به صورت كامل در مازندران اجرايي ميشود.
استاندار مازندران نيز در اين جلسه بر لزوم تسريع در روند ساخت آزاد راه تهران شمال تاكيد كرد.
سيد علي اكبر طاهايي تصريح كرد: اتمام مسير كمربندي نوشهر و چالوس و تنكابن - رامسر با توجه به قدمت بيش از 10 سال پروژه‌ها از اولويت‌هاي حوزه راهسازي غرب مازندران است و احداث جاده ساحلي كنارگذر رامسر، كمربندي چمستان - نور از جمله ديگر طرح‌هاي نيمه تمام استان است كه نيازمند تدابير ويژه مسئولان در تسريع در روند ادامه كار آنهاست./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.